nog even geduld... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Marieke Logchem - WaarBenJij.nu nog even geduld... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Marieke Logchem - WaarBenJij.nu

nog even geduld...

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

08 November 2013 | Nederland, Utrecht

Hallo allemaal,

Ik ben er vroeg bij, ik weet het. Nog twee maanden te gaan voor mijn vertrek naar Nieuw Zeeland, maar de tijd gaat zo ontzettend hard!
Hoe dichterbij de reis komt, hoe meer zin ik er in krijg!
Ik wil jullie alvast op de hoogte stellen dat jullie via deze weg op de hoogte kunnen blijven van wat ik uitspook in Nieuw Zeeland.. mocht jullie dat wat interesseren ;).

Bijna ben ik er al helemaal klaar voor. Het is allemaal best veel regelen en omdat ik alleen ga moet ik ook echt alles alleen doen. Uitdagend, dat wel. Wat nog uitdagender gaat worden is hoe ik mijn backpack dicht ga krijgen en de keuzes in wat ik wel en niet meeneem.. dat wordt zo'n 20x opnieuw inpakken gok ik zo.

Op het moment ben ik in afwachting van de ambassade van Nieuw Zeeland in Londen over de goedkeuring van mijn visum. Deze heb je nodig om langer dan drie maanden in Nieuw Zeeland te mogen verblijven.

Tot in januari!




  • 08 November 2013 - 19:57

    Ninet:

    Ik ga zeker alles volgen lieverd. Wat ben ik blij voor je dat je dit gaat doen! En tegelijkertijd ben ik verdrietig omdat ik je zo ga missen..
    maar we houden zoveel mogelijk contact!
    i love youuu! ♥

  • 08 November 2013 - 20:08

    Marieke Van Logchem:

    ik ben blij dat je altijd zo enthousiast bent over wat ik ga doen! dat betekent veel voor me!
    uiteraard ga ik jou ook zo ontzettend erg missen, we houden zeker contact!
    loveyouuuu

  • 08 November 2013 - 21:03

    Anthonie:

    Jaja spannend hoor zus, ik vind het heel dapper van je dat je dit gaat doen!
    Je gaat veel mooie dingen zien die je de rest van je leven nog zal blijven herinneren.
    Aftellen!! En ben echt benieuwd naar wat je gaat doen allemaal dus we houden veel contact :-)

    Xx

  • 08 November 2013 - 22:17

    Ineke:

    Lieve Marieke, 'the Sky's the limit'...
    Trots op jou, maar ook spannend om je te laten gaan.
    Gelukkig is het nog niet zover, maar als je gaat hou ik je vast en als je daar bent nog steeds, maar dan in gedachten...
    Kus

  • 08 November 2013 - 23:17

    Aniela:

    Ga zeker alles volgen lieverd. En wij tellen af totdat jij, met je mooie ervaringen en verhalen, terug bent. We gaan eerst nog even wat weekendjes samen genieten.♥ kuss

  • 09 November 2013 - 12:55

    Lieke:

    chickaaa!! Goed dat je het hebt aangemaakt!!! Tot vanaaf :D

  • 10 November 2013 - 11:09

    Mariëlle:

    Ook ik vind het heel dapper van je dat je dit gaat doen,
    het is iets wat je graag wilde en dat word dan nu in Januari werkelijkheid!
    Leuk om je zo te kunnen volgen, dat ga ik zeker doen!

    Spannend hoor het komt nu steeds dichterbij!
    Kom nog maar vaak gezellig langs voordat je gaat..

    Liefs Mariëlle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Op 23 jarige leeftijd ga ik mijn grote droom achterna. Ik ga voor (waarschijnlijk) 4 maanden naar Nieuw Zeeland. Na mijn studie was dit waar ik het meest aan toe was, en ook klaar voor ben. Vanaf 15 januari hou ik jullie op de hoogte van mijn belevingen daar!

Actief sinds 08 Nov. 2013
Verslag gelezen: 362
Totaal aantal bezoekers 12754

Voorgaande reizen:

15 Januari 2014 - 27 Mei 2014

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: