dag kerst, hallo nieuw zeeland - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Marieke Logchem - WaarBenJij.nu dag kerst, hallo nieuw zeeland - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Marieke Logchem - WaarBenJij.nu

dag kerst, hallo nieuw zeeland

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

28 December 2013 | Nederland, Utrecht

De kerst is voorbij, wat maakt dat Nieuw- Zeeland ontzettend dichtbij komt. Nog 18 dagen, 18 dagen voordat ik eindelijk kan gaan doen wat ik op het moment het liefst doe.
Ik begin steeds meer te denken aan hoe het is daar, wat me ook meer nerveus maakt. De oudjes op mijn werk vroegen letterlijk 'hoe ik mijn laatste kerst' tegemoet ging hahaha. Ga er toch wel vanuit dat ik er volgend jaar weer gewoon bij ben.
Ook besef ik mij steeds meer wie ik het meest ga missen.
Twee maanden alleen reizen is voor mijn ontwikkeling en zelfkennis het puntje op de i van het afgelopen jaar en daar ben ik trots op.

Drie verzekeringen en een visum rijker ben ik helemaal klaar om te gaan.
Mijn backpack heb ik een keer ingepakt om te kijken of het ging lukken. Nu zeg ik dat het een makkie was maar waarschijnlijk, heel waarschijnlijk, gaat het op het laatste moment nog lastig worden om hem dicht te krijgen.
Veel dingen zal ik dan ook daar ter plekke moeten kopen.

Verder houd ik de reis lekker bij mijn mentaliteit; ik zie het wel, komt wel goed. Mensen vragen aan me wat ik nou allemaal precies wil zien en doen daar. Ik heb werkelijk geen flauw idee. Ik heb 4,5 maand de tijd om het beste uit mijn reis te halen zonder alles vast te plannen, heerlijk!
Jullie zien het vanzelf wel!


  • 28 December 2013 - 17:58

    Irene:

    Lieve Marieke,
    Ik wens jouw een hele prettige reis en een fijne tijd in Nieuw Zeeland.
    Pas goed op jezelf en geniet van het prachtig landschap.
    De hartelijke groeten
    Irene Pols en de rest van de familie! :-)

  • 28 December 2013 - 17:58

    Elske:

    Spannend hoor mop!

  • 28 December 2013 - 17:58

    Elisa:

    Lieve Marieke,
    Ik herken de kriebels zo vlak voor het begin van zo'n avontuur helemaal. Er ligt een fantastiche tijd voor je, dat weet ik zeker. Ik ben benieuwd naar de Marieke die over een paar maanden weer terug komt.
    Ik ga je zeker volgen!
    Nog een fijne tijd hier in Nederland en alvast een goede reis!
    Liefs Elisa

  • 28 December 2013 - 18:20

    Mama:

    Lieve Marieke,

    Ik heb de laatste weken heel wat tranen vergoten, maar ik gun je een prachtige reis.
    Knap van je dat je dit allemaal zelf zo geregeld hebt.
    Heel veel liefs van mama. xxx

  • 28 December 2013 - 18:52

    Anthonie:

    "Ik zie het wel, komt goed". Je hebt dezelfde mentaliteit als je broer ;-). Alles komt goed!
    Wij wensen je een hele mooie tijd en natuurlijk gaan we je missen! Aftellen dus, spannend hoor.

    Xx

  • 28 December 2013 - 22:03

    Alix:

    Kan je je reis nog cancelen?
    Nee hoor moppie. Ik ga je ontzettend missen!! Ik blijf je gewoon appen en je mag alles teru lezen als je terug bent! Geniet van je reis maar dat komt wel goed! Ik ben trots op je xxx

  • 28 December 2013 - 23:34

    Ineke:

    Ja lief... Ik zal je missen...

  • 29 December 2013 - 13:06

    Lieke:

    Hey meis,

    Spannend!!!! De tijd gaat echt zo snel man!!! Tot donderdag en daarna in Nieuw zeeland :D. You can do it, girl!!

    xxx

  • 29 December 2013 - 19:01

    Gea:

    marieke ik wens je een heele mooie reis toe .
    het word vast erg leuk en spannend

  • 16 Januari 2014 - 08:05

    Lida:

    Hoi Marieke, ik wens je een heel leuke en leerzame reis, geniet ervan hoor want de tijd gaat snel !!
    Groetjes Lida

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Op 23 jarige leeftijd ga ik mijn grote droom achterna. Ik ga voor (waarschijnlijk) 4 maanden naar Nieuw Zeeland. Na mijn studie was dit waar ik het meest aan toe was, en ook klaar voor ben. Vanaf 15 januari hou ik jullie op de hoogte van mijn belevingen daar!

Actief sinds 08 Nov. 2013
Verslag gelezen: 413
Totaal aantal bezoekers 12746

Voorgaande reizen:

15 Januari 2014 - 27 Mei 2014

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: